دکتر امیر دریانی

تزریق ژل با دکتر امیر دریانی

با گذشت زمان و بالا رفتن سن بافت صورت و بدن نازک شده و چین‌وچروک روی پوست ظاهر می‌شود. نواحی مانند گونه‌ها حجم خود را ازدست‌داده و افتاده به نظر می‌رسند. تزریق ژل می‌تواند حجم ازدست‌رفته را بازگرداند و چین‌وچروک‌ها را صاف کند. سالانه بیش از یک میلیون زن و مرد از این روش زیبایی برای جوان‌سازی استفاده می‌کنند. تزریق ژل برای انجام انواع لیفت در نقاط مختلف بدن هم انجام می‌شود.

افراد زیادی و به دلایل مختلفی مانند وجود حفره‌های متعدد در صورت، فرو رفتگی گونه، نازک‌ شدن لب‌ها و… اقدام به تزریق چربی می‌کنند. مواد تشکیل دهنده این چربی طبیعی است و چربی تزریقی از نواحی مختلف بدن که دارای توده چربی زیادی هستند خارج کرده و به نواحی مورد نظر تزریق می‌شود.

با توجه به حساسیت بالا، تزریق چربی باید توسط فوق تخصص زیبایی و در کلینیک‌های مجهز و معتبر انجام شود تا هم ماندگاری بالا داشته باشد و هم عوارض احتمالی آن به صفر کاهش یابد.

تزریق چربی
تزریق ژل

تزریق ژل به چین و چروک‌ها به دلیل خاصیت پر‌کنندگی، چین و چروک پوست را برطرف می‌کند. با تزریق ژل به ناحیه‌های دارای چروک، اثرات پیری کمتر می‌شود. البته از تزریق ژل برای حجم دهی به نواحی مختلف بدن مانند لب و گونه و… نیز استفاده می‌شود.

از تزریق ژل معمولا برای لیفت بخش هایی از صورت مانند خط خنده، چانه، گونه، دور چشم، فک و زاویه سازی فک استفاده می‌کنند. 

 

دکتر امیر دریانی، بهترین جراح لیفت صورت علاوه بر داشتن تخصص و مهارت در زمینه جراحی لیفت صورت، با تکنیک‌های روز دنیا آشنا هستند و از آن تکنیک‌ها استفاده می‌کنند تا ریسک و عوارض این جراحی به حداقل برسد و بهترین نتیجه از جراحی حاصل شود.

جوان‌سازی صورت

سوالات پر تکرار:

چرا تزریق ژل؟

افراد برای افزایش زیبایی طبیعی صورت خود، تقویت اعتماد به نفس و بازیابی کاهش حجم و جلوگیری از پیری، از تزریق ژل صورت استفاده می‌کنند. اگر بخواهید ظاهری طبیعی‌ و جوان تر داشته باشید یا جویای تغییر چشمگیر در ظاهر خود باشید، تزریق ژل صورت ظاهری را که می‌خواهید به شما می‌دهد.

 

در زمان تزریق ژل ممکن است اندکی احساس سوزش کنید، اما جای نگرانی نیست. در صورت تمایل پزشک قبل از تزریق ژل به محل از بی‌حسی استفاده خواهد کرد.

البته خود ژل تزریقی نیز حاوی لیدوکائین است تا باعث راحتی تزریق شود. طبیعی است که چند روز بعد از تزریق ژل، صورت شما تورم داشته و پوست صورتتان حساس شود.

ماندگاری ژل تزریقی، جهت لیفت صورت معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه است. رفع افتادگی صورت با تزریق ژل دائمی نیست و با گذشت زمان و به طور طبیعی از حجم تزریق شده ژل کم شده و پوست دوباره افتاده خواهد شد نیاز به تکرار تزریق، ژل خواهد داشت..

 

رعایت رژیم غذایی سالم و نوشیدن آب زیاد پوست شما را مرطوب نگه می‌دارد و باعث دوام بیشتر ژل تزریقی می‌شود.

از تابش مستقیم نور خورشید به محل تزریق شده خودداری کنید.

تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل ورزش نکنید چرا که ورزش باعث افزایش جریان خون در پوست شما می‌شود در نتیجه پوست متورم خواهد شد

ترجیحا با آب گرم دوش نگیرید و به صورت خود فشار وارد نکنید.