بهترین جراح لیفت بازو تهران

بهترین جراح لیفت بازو تهران
آنچه در این مقاله میخوانید:

با اینکه این بافت بازو در ناحیه بالای بازو می‌تواند نتیجه نوسانات وزنی و فرآیند طبیعی پیری باشد، ژنتیک نیز نقش مهمی در ایجاد شدن این بافت دارد. تجمع چربی و افتادگی پوست می‌تواند باعث کاهش شدید اعتماد به نفس شود. بسیاری از بانوان از پوشیدن لباس‌های آستین کوتاه یا لباس شنا صرف نظر کرده و بازوهای خود را پوشانده نگه می‌دارند.

من به عنوان بهترین جراح لیفت بازو تهران، به شما کمک می‌کنم تا زیبایی و اعتماد به نفس خود را بازگردانید. تغییرات سبک زندگی ممکن است تاثیری کمی در بهبودی پوست و چربی شل ناحیه بالای بازو داشته باشد، دکتر امیر دریانی، بهترین جراح لیفت بازو تهران، به زیباجویان خود براکیوپلاستی را پیشنهاد می‌دهد، جراحی‌ای که به طور خاص برای فرم‌دهی و جوانسازی و لیفت بازو طراحی شده است.

به عنوان برجسته‌ترین و بهترین جراح لیفت بازو تهران، می‌توانم با حذف این بافت شل و سرسخت، اعتماد به نفس و جوانی را دوباره به زیباجویانم برگردانم. سعی میکنم با استفاده از تکنیک‌های به روز جراحی به زیبایی بازو را لیفت و فرم دهم تا نتایجی ماندگار و خیره‌کننده به زیباجویانم هدیه کنم.

دکتر امیر دریانی، بهترین جراح لیفت بازو تهران

دکتر امیر دریانی به عنوان یک جراح فوق تخصص زیبایی در ایتالیا آموزش دیده‌ و دارای بورد تخصصی از هیئت جراحی پلاستیک آمریکا است. دکتر امیر دریانی، با بیش از یک دهه تجربه در زمینه جراحی زیبایی، به زیباجویان اطمینان می‌دهد که هر یک از زیباجویان نتایج رضایت‌بخشی از جراحی خواهند داشت.

دکتر امیر دریانی و تیم متخصصش با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات، همواره در تلاش‌اند تا بهترین نتایج ممکن را برای زیباجویان به ارمغان بیاورند. جراحی با بهترین جراح لیفت بازو تهران، تضمین کننده‌ تجربه‌ای ایمن و راحت برای زیباجویان از جراحی لیفت بازو در تهران است. اگر به دنبال بازگرداندن اعتماد به نفس و احساس زیبایی در اندام و بخصوص بازوهای خود هستید بهترین جراح لیفت بازو تهران می‌تواند به شما در دستیابی به خواسته‌هایتان کمک کند.

دکتر امیر دریانی، بهترین جراح لیفت بازو تهران

 

مزایای لیفت بازو با بهترین جراح لیفت بازو تهران

با افزایش سن، خاصیت ارتجاعی بافت‌ها کاهش می‌یابد. همراه با تجمع بافت چربی، نواحی‌ای مانند بالای بازو می‌توانند به تدریج شکل و حالت خود را از دست بدهند. نوسانات وزن بدن، به ویژه در زیباجویانی که کاهش وزن شدید را تجربه می‌کنند، می‌تواند باعث تجمع بیشتر بافت شل در طول بالای بازو شود.

هنگامی که این بافت افتاده ظاهر می‌شود، هیچ مقدار رژیم غذایی یا ورزش نمی‌تواند شکل سالم بازو را بازگرداند. وزنه‌برداری و تمرینات مخصوص بازو ممکن است به بهبود تون عضلانی کمک کنند، اما در نهایت نمی‌توانند کاهش خاصیت ارتجاعی بافت را جبران کنند.

لیفت بازو توسط بهترین جراح لیفت بازو تهران یک روش جراحی زیبایی است که برای حذف بافت‌های ناخواسته از ناحیه بالای بازو طراحی شده است. از طریق برشی که از زیر بغل تا آرنج ایجاد می‌شود، بهترین جراح لیفت بازو تهران با دقت پوست و چربی شل را حذف کرده و یک بازوی تراشیده شده ایجاد می‌کند.

در حالی که براکیوپلاستی توسط بهترین جراح لیفت بازو تهران می‌تواند به تنهایی انجام شود، نتایج بهینه با اضافه کردن لیپوساکشن برای حذف چربی‌های محلی نیز قابل دستیابی است. همراه با یک سبک زندگی سالم و برنامه ورزشی منظم، نتایج براکیوپلاستی بهترین جراح لیفت بازو تهران می‌تواند طولانی‌مدت باشد.

لیپوی بازو

کاندیدای جراحی لیفت بازو

یک متقاضی ایده‌آل لیفت بازو می‌تواند مرد یا زن، با هر نوع پوست یا نژادی باشد. زیباجویان غیرسیگاری و به طور کلی زیباجویانی که وضعیت سلامت خوبی داشته باشند. افراد باید روش جراحی و دوره بهبودی را درک کرده و انتظارات واقع‌بینانه‌ای از نتایج نهایی داشته باشند. توصیه می‌شود که هر زیباجوی براکیوپلاستی حداقل سه ماه نزدیک به وزن ایده‌آل بدن خود باشد. نوسانات بزرگ وزن می‌توانند به نتایج لیفت بازو با بهترین جراح لیفت بازو تهران آسیب بزنند.

مشاوره با بهترین جراح لیفت بازو تهران

در این دیدار، دکتر امیر دریانی با دقت به شناخت بیشتری از شما می‌پردازد و وضعیت منحصر به فرد شما را بهتر می‌فهمد. پس از بحث درباره اهداف زیبایی و بررسی جزئیات پزشکی، بهترین جراح لیفت بازو تهران ارزیابی فیزیکی دقیقی از بافت بازوهای شما انجام می‌دهد. او به شما تکنیک‌های براکیوپلاستی خود را توضیح می‌دهد، محل برش نهایی را نشان می‌دهد و عکس‌های قبل و بعد از عمل اخیر خود را به نمایش می‌گذارد تا به شما کمک کند تا نتایج مورد انتظار خود را بهتر درک کنید.

پس از توضیح نیازهای بازگشت بهبود و مخاطرات ممکن، به تصمیم‌گیری درباره میزان مناسب براکیوپلاستی می‌پردازد. اگر این عمل برای شما مناسب به نظر برسد، یک برنامه درمانی شخصی‌سازی شده را برای شما تدارک می‌بندد که شامل هر روش اضافی مورد نیاز شما نیز خواهد بود. همچنین به شما درباره هزینه‌های کلی عمل و گزینه‌های پرداخت توضیح خواهد داد.

قبل از جراحی لیفت بازو

توصیه میکنم دو هفته قبل از عمل لیفت بازو، یک جلسه با بهترین جراح لیفت بازو تهران برگزار می‌شود. این جلسه آخرین دیدار حضوری است که برای بحث درباره نکات مهم قبل و بعد از عمل، همچنین دادن هرگونه دستورات آخر لحظه، تدارک دیده شده است. دکتر امیر دریانی داروهایی از قبیل آنتی‌بیوتیک، داروهای ضد تهوع و داروهای دردسر را نیز پیشنهاد و نسخه خواهند داد که قبل از روز عمل باید تهیه شوند.

در این جلسه، عکسی از قبل از عمل شما خواهند گرفت که برای مقایسه با عکس‌های نهایی استفاده خواهد شد. همچنین، فرم‌های رضایت‌نامه نیز بررسی و امضا خواهند شد. در این جلسه، فرصتی مناسب برای پرسش از هرگونه سوال باقی‌مانده نیز فراهم خواهد بود.

حتماً به یاد داشته باشید که باید چهار هفته قبل از لیفت سینه از سیگار دست بکشید و حداقل چهار هفته پس از عمل نیز دوباره آن را شروع نکنید. همچنین باید دو هفته قبل از عمل از آسپرین و تمام داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی، همچنین از هر گونه مکمل گیاهی خودداری کنید.

با قطع این موارد، شما به طور چشمگیری احتمال بروز عوارض پس از عمل مانند خونریزی و بهبود زخمی تأخیری را کاهش خواهید داد. دکتر دریانی تمام داروهایی که باید قبل از عمل متوقف شوند را به زیباجویان یادآوری خواهند کرد. در جلسات پس از عمل، بهترین جراح لیفت بازو تهران وضعیت بهبودی شما را بررسی خواهد کرد و توصیه لازم را به زیباجویان گوشزد خواهد کرد.

دوره ریکاوری بعد از جراحی لیفت بازو

عمل لیفت بازو توسط دکتر امیر دریانی معمولاً به صورت سرپایی انجام می‌شود، زیباجویان می‌توانند در همان روز به خانه‌ی خود بازگردند. بیشتر زیباجویان پس از جراحی به حدی خوب هستند که می‌توانند در هفت تا چهارده روز، گاهی اوقات حتی زودتر، زندگی روزمره خود بازگردند. توصیه می‌کنم برای چهار تا شش هفته باید از بلند کردن اشیاء سنگین، ورزش و فعالیت‌های سخت خودداری شود.

زیباجویان ممکن است برای بهبودی کامل حدود یک تا دو هفته زمان نیاز داشته باشند. در ابتدا، بازوها و دست‌ها ممکن است ورم داشته باشند و کبودی و حساسیت نیز ممکن است رخ دهد. در برخی موارد، بهترین جراح لیفت باززو تهران ممکن است لوله‌های کوچکی را در امتداد بازو برای کاهش تجمع مایعات قرار دهد، که در اولین ویزیت، پس از یک هفته خارج برداشته می‌شود.

هزینه جراحی لیفت بازو

هر زیباجو منحصر به فرد است، بنابراین برای دریافت تخمین دقیق هزینه برای جراحی براکیوپلاستی خود، لازم است یک جلسه مشاوره با دکتر امیر دریانی رزرو کنید. هزینه‌ها به انتظارات و اهداف درمانی شما بستگی دارد. هر جراحی لیفت بازو به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد هر زیباجو، نیاز به بررسی دقیق و مشاوره دارد تا تخمین دقیقی از هزینه‌ها بتوان داد.

عواملی که به هزینه جراحی افزوده می‌شوند شامل بیهوشی توسط فوق تخصص بیهوشی، استفاده از مراکز جراحی مجرب و مجهز، و هزینه‌های مربوط به امکانات مکمل قبل و بعد ازجراحی می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *