دکتر امیر دریانی

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران، 4 نکته مهم!

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید:

در جراحی ابدومینوپلاستی پس از مشخص شدن و علامت گذاری نواحی مورد نیاز برای جراحی و با تشخیص نحوه جراحی توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران انجام می‌شود. بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران با ایجاد برش در نواحی مشخص شده چربی‌های اضافه شکم و پهلو را تخلیه می‌کند. پس از آن پوست‌های اضافه و شل شده را می‌کشد و لیفت می‌کند با این کار پوست شکم سفت شده و کشیده می‌شود.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله عوامل:

  • میزان مهارت و دستمزد بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران
  • محل جراحی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران
  • مدت زمان جراحی ابدومینوپلاستی
  • روش جراحی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران
  • حجم چربی‌های تخلیه شده توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران
  • هزینه های جانبی جراحی

به طور کلی هزینه جراحی ابدومینوپلاستی در تهران به طور میانگین از ۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

مراحل عمل ابدومینوپلاستی در تهران

جراحی ابدومینوپلاستی بهترین روش برای رفع شلی و افتادگی پوست شکم است و زیباجویان با رژیم غذایی و ورزش نمیتوانند آویزان و یا شلی شکم را برطرف کنند.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران در این جراحی پوست از ناحیه ناف تا زیر شکم را برش داده و چربی‌ها را تخلیه می‌کند در ادامه تمام مراحل جراحی را توضیح داده شده:

با توجه به شرایط جسمانی زیباجو و صلاح دید پزشک از بیهوشی استفاده می‌کنند بیهوشی زیر نظر پزشک فوق تخصص بیهوشی انجام می‌شود، تا جراحی ابدومینوپلاستی انجام شود.

برش جراحی

پس از مشخص کردن شکل و ناحیه برش، بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران خط برشی در زیر شکم ایجاد می‌کند و اقدام به تخلیه چربی و پوست اضافه می‌کند.

درن جراحی

پس از جراحی از لوله‌هایی به اسم درن برای جلوگیری از تجمع خون اضافه در ناحیه شکم استفاده می‌کند تا مایعات و خون خارج شود

بخیه و نتیجه جراحی

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران با برداشتن پوست اضافی شکم باعث ایجاد اعتماد به نفس در زیباجویانی می‌شود که از اندام و مخصوصا شکم خود احساس رضایت نمیکردند. نتیجه جراحی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران با رژیم غذایی مناسب و ورزش ماندگاری بالایی خواهد داشت.

مدت زمان جراحی ابدومینوپلاستی توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

مدت زمان جراحی به میزان چربی در ناحیه شکم و پهلو هر فرد بستگی دارد. این جراحی حدود ۲ الی ۵ ساعت زمان نیاز دارد.
نسبت به شرایط زیباجو ممکن است چند روز در بیمارستان یا کلینیک بستری شود.

کاندید ابدومینوپلاستی در تهران

  • زیباجویانی که الاستیسیته پوست آنها بالا است.
  • افرادی که به دلیل بالا رفتن سن، دچار شل شدگی و افتادگی در پوست ناحیه شکم‌شان دچار شل شدگی و افتادگی است برای انجام جراحی ایدومینوپلاستی کاندید مناسبی هستند.
  • بانوانی که پس از بارداری در ناحیه شکم خود پوست شل و اضافه دارند و یا حتی دچار اضافه وزن شده‌اند و می خواهند به اندامی ایده آل برسند می توانند این جراحی را انجام دهند.
  • در زمان بارداری به علت کشیدگی پوست در ناحیه شکم الاستیسیته پوست کم می‌شود پس در صورتی که قصد بارداری مجدد دارید بهتر است این جراحی را پس زایمان انجام دهید چرا که ممکن است دوباره پوست شکمتان افتاده شود و نیاز به جراحی مجدد داشته باشید.

اقدامات قبل از جراحی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی در تهران انجام یک سری نکات مراقبتی لازم است که در ادامه به این موارد اشاره شده است:

  • بایستی کشیدن سیگار و مصرف الکل حداقل به مدت دو هفته قبل از جراحی، خودداری کنید، زیرا باعث رقیق‌تر شدن خون می‌شود و احتمال خونریزی در حین جراحی و یا بعد از آن را افزایش می‌دهد.
  • مصرف دخانیات می‌تواند دلیلی برای تورم و کبودی بیشتر و طولانی‌تر بعد از جراحی باشد.
  • پزشک برای انجام جراحی از زیباجو می‌خواهد تا یکسری آزمایشات انجام دهد تا بهترین نتیجه را از جراحی بگیرد.
  • اگر سابقه بیماری و یا مصرف داروهای خاص دارید حتما در زمان مشاوره به بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران اطلاع دهید. تا بهترین نتیجه را بگیرید
  • بهتر است قبل از انجام ابدومینوپلاستی از یک رژیم سالم و متعادل پیروی کنید و از گرفتن رژیم های سخت خودداری کنید چرا که داشتن وزنی ثابت و BMI مناسب جز فاکتور‌های مهم به حساب می‌آیند.
  • از مصرف داروهایی مانند آسپرین و داروهای ضد التهابی قبل از جراحی ممنوع است ، زیرا مصرف این داروها می‌تواند باعث انسداد عروق خونی شود.
  • به توصیه بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران ممکن است دارو و یا مکمل‌هایی تجویز شود در مصرف این دارو‌ها را سهل نگیرید.
  • انتخاب و مراجعه به بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران اهمیت ویژه‌ای دارد.

مراقبت های بعد از جراحی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

  • بعد از انجام جراحی توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران طریقه نشستن و یا حتی خوابیدن بسیار اهمیت دارد چرا که به کاهش درد و یا عدم ایجاد چین و چروک بسیار کمک می‌‌کند.
  • بعد از جراحی و به گفته بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران بهتر است از نشستن زیاد خودداری کنید، کمی تحرک داشته باشید و بیشتر دراز بکشید.
  • تا چند ماه پس از جراحی از ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • اما پس از گذشت چند روز می‌توانید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید.
  • در صورتی که بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران برای شما داروهایی را تجویز کرده باشد باید به موقع و در زمان تعیین شده مصرف نمایید.
  • بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران توصیه می‌کند تا چند هفته بعد از جراحی از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید.
  • ممکن است زیباجو بعد از جراحی و با از بین رفتن بی حسی، کمی درد داشته باشد که می تواند با مشورت و تخت نظر بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران از مسکن استفاده کند.
  • نوشیدن مقدار زیادی آب و مایعات بعد از جراحی کمک می‌کند سموم از بدن خارج دفع شود.
  • بایستی از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید و از خوردن غذاهای سنگین و حجیم اجتناب کنید. البته وعده‌های غذایی باید متعادل و غنی از ویتامین باشد.
  • حداقل یک ماه قبل از عمل جراحی و تا دو هفته بعد از آن باید به طور کامل استفاده از انواع نیکوتین، آدامس، چسب و سیگارهای الکترونیکی ممنوع است. هر چه فاصله زمانی بین ترک سیگار و جراحی، طولانی تر باشد، بهتر است.
  • پس از جراحی و در دوره نقاهت موارد گفته شده زیر را به توصیه بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران حتما رعایت کنید تا روند بهبودی سریع تر شود.
  • از لباس‌ های گشاد و راحت که پوشیدن آن راحت باشد تا به محل جراحی فشار وارد نکند.
  • وجود یک تلفن برای ارتباط و در دسترسی آسان به محیط بیرون ضروری است.
  • حمام به مدت ۲ هفته ممنوع است و نباید به محل جراحی آب بخورد.

ویژگی های بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

در ابتدا بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران باید در زمینه جراحی زیبایی تخصص لازم را داشته باشد. توجه داشته باشید که این نوع جراحی‌ها تخصص و مهارت بالایی می‌طلبد.

متخصصان جراحی زیبایی که تخصص و فوق تخصص خود را در زمینه زیبایی گذرانده‌اند نیز برای کسب تجربه و تسلط کامل بر جراحی نیاز به سال‌ها تلاش دارند تا به جراحی خبره بدل شوند. علاوه بر این، موارد ذکر شده در زیر نیز از دیگر ویژگی های بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران است.

نمونه کارهای بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران باید تجربه چندین عمل جراحی موفق را داشته باشد. زیرا با هر عمل، تجربه و مهارتش بیشتر می‌شود. علاوه بر این، برخورد با بسیاری از متخصصان زیبایی با شرایط مختلف به این معنی است که بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران برای تمام شرایط اتاق عمل و آنچه که ممکن است در حین جراحی رخ دهد آماده است.

همکاری با کلینیک ها و بیمارستان های تخصصی معتبر

یکی از اصول اساسی برای داشتن یک جراحی خوب، انجام جراحی در کلینیک های معتبر است. چرا که اگر بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران را به همراه داشته باشید اما اتاق عمل شما مجهز به بهترین و به‌روز‌ترین امکانات نباشد، احتمال موفقیت آمیز بودن جراحی کاهش می یابد.

تیم مجرب

استفاده از تیم پزشکی مجرب

برای جراحی‌های زیبایی و پلاستیک، علاوه بر بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران، به یک تیم حرفه ای نیز نیاز دارید. همانطور که می دانید این جراحی با بیهوشی عمومی انجام می شود. حضور یک فوق تخصص بیهوشی در اتاق عمل ضروری است تا هوشیاری شما و شرایط شما مدام چک شود. همچنین در حین جراحی، بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران به حضور دستیاران ماهر و باسابقه در اتاق عمل نیاز دارد.

دکتر امیر دریانی

دکتر امیر دریانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی، فارغ التحصيل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی هستند. دکتر دریانی یکی از بهترین، فعال ترين و جوان ترين جراحان برتر پلاستیک تهران شناخته شده اند و در زمینه انواع جراحی های زیبایی و پلاستیک به صورت تخصصی فعالیت دارند. در طول دوره تحصیل با توجه به علاقه ای که به کارهای پژوهشی داشتند با چاپ بیش از ده مقاله در ژورنال هاى معتبر به عنوان محقق برتر انتخاب شدند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، فلوشیپ بازسازی میکروسرجری و انکوپلاستیک سینه از دانشگاه‪ Sapienza ‬، رم، ایتالیا می باشند.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر امیر دریانی با بیش از ۱۲ سال سابقه کاری موفق یکی از بهترین جراحان زیبایی و پلاستیک در تهران هستند و جراحی‌های موفق زیادی را در کارنامه خود به ثبت رساندند. دکتر امیر دریانی دارای مدرک فلوشیپ جراحی و بازسازی کانسر سینه از ایتالیا هستند و همچنین مدرک فوق تخصص جراحی خود را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کردند.

دکتر دریانی علاوه بر جراحی ابدومینوپلاستی در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی بدن و صورت نیز فعالیت دارند از جمله: