دکتر امیر دریانی

بهترین جراح زیبایی بینی در تهران، 2 مدل بینی

آنچه در این مقاله میخوانید:

پیدا کردن بهترین جراح زیبایی بینی در تهران جز عمده‌ترین دغدغه‌های زیباجویان است جراحی زیبایی بینی به عنوان یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی روز محسوب می شود. به همین علت زیباجویان به دنبال بهترین جراح زیبایی بینی در تهران هستند تا بتوانند بیشترین و بهترین بازده را از رینوپلاستی داشته باشند.

دکتر امیر دریانی، یکی از بهترین جراحان بینی تهران ، با ارائه توضیحات ذیل در تلاش هستند تا متقاضیان رینوپلاستی را با میزان اهمیت انتخاب بهترین متخصص جراحی زیبایی بینی تهران آشنا سازد و کمک کنند تا شما انتخابی درست و مطمئن داشته باشید. پس با ما تا انتها همراه باشید.

فرم ظاهر بینی به عنوان عضوی که در وسط صورت قرار دارد ، روی زیبایی صورت تاثیر بالایی خواهد داشت ؛ لذا این موضوع حساسیت انتخاب جراح بینی را افزایش می دهد. در مقاله پیش رو قصد داریم شما را با بهترین جراح بینی تهران و نحوه انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی تهران آشنا نماییم ؛ اما قبل از آن که بر روی این مسئله متمرکز شویم لازم دانستیم توضیحاتی درباره این جراحی ارائه نماییم.

رینوپلاستی معمولا با هدف بهبود ظاهر بینی انجام می شود که در این صورت در حین این جراحی، غضروف و استخوان بینی اصلاح می شود. لازم به ذکر است که این عمل جراحی برای ترمیم شکستگی و سایر مشکلات ساختاری بینی نیز انجام می گیرد. فرم جدید بینی باید به شکلی باشد که با آناتومی صورت فرد ، سازگار بوده و هارمونی و تناسب چهره را بهم نریزد.

انواع بینی

انواع مدل بینی به ۲ نوع بینی گوشتی، استخوانی تقسیم شده است که در ادامه به این موارد اشاره شده:

بینی گوشتی

این نوع بینی دارای غضروف ضعیف، پوست ضخیم با منافذ باز و نوک گرد است که برای انجام این نوع جراحی باید در انتخاب پزشک جراح خود دقت کنید. مراجعه به بهترین جراح بینی گوشتی تهران به شما در این زمینه کمک خواهد کرد تا از نتیجه جراحی رضاتی داشته باشید.

بینی استخوانی

بینی غضروفی شامل ساختار غضروف قوی، پوست نازک است که روی پل بینی قوز دارد. معمولا جراحی بینی استخوانی آسان بوده و بنا به سلیقه خود هر کدام از انواع مدل عمل بینی را با مشورت پزشک می‌توانید انتخاب کنید

اهداف عمل بینی

  • رفع ایرادات عملکردی بینی مانند برطرف کردن مشکلات تنفسی
  • رفع ایرادات ظاهری و اصلاح فرم بینی
  • رفع هر دو دسته ایرادات ظاهری و عملکردی بینی به صورت همزمان

اقدامات لازم قبل از جراحی توسط بهترین جراح زیبایی بینی در تهران

با رعایت بعضی نکات قبل از عمل بینی می‌توانید جراحی راحت‌تری داشته باشید و نتیجه بهتری از جراحی بگیرید. حتما قبل از جراحی این موارد را با جراح خود در میان بگذارید، با این وجود مرور مطالب زیر نیز می‌توانند برای شما مفید باشند:

  • بهتر است از ۲ هفته قبل از عمل بینی مصرف داروهای حاوی آسپرین را متوقف کنید (با صلاحدید متخصص مربوطه) چرا که این ترکیبات موجب رقیق شدن خون می‌شوند و احتمال خونریزی در حین عمل و یا بعد از آن را افزایش دهند.
  • استعمال مشروبات الکی نیز باید از ۲ هفته قبل از عمل بینی متوقف شود چرا که الکل نیز احتمال خونریزی را افزایش می‌دهد.
  • مصرف سیگار و دخانیات برعکس الکل موجب تنگ شدن رگ‌های خونی می‌شوند که این مسئله می‌تواند روند بهبود زخم‌ها بعد از جراحی را به تعویق بیندازد.
  • از ۸ ساعت قبل از عمل جراحی دیگر چیزی نخورید و ناشنا بمانید، این مسئله در تمام جراحی‌هایی که نیاز به بیهوشی عمومی دارند صدق می‌کند.
  • اگر لاک ناخن دارید، حتما باید شب قبل لاکتان را پاک کنید.
  • شب قبل از جراحی، نتیجه آزمایشات و عکس‌های پزشکی خود را سرجمع کنید و این مدارک را حتما در روز عمل با خود به همراه داشته باشید. (انجام جراحی بینی بدون این مدارک امکان پذیر نیست.)
  • قبل از ورود به اتاق عمل باید آرایش صورت خود را پاک کنید.
  • به خاطر داشته باشید که همراه داشتن هرگونه زیورآلات در اتاق عمل ممنوع است، بنابراین از همراه داشتن این وسایل اجتناب کنید.
  • قبل از بیهوشی شما فرصت کافی دارید تا در مورد تغییرات مدنظرتان با جراح خود صحبت کنید. البته توصیه ما به شما این است که فرم نهایی بینی را به جراح خود بسپارید چرا که ایشان با رعایت تمامی موارد (از جمله عملکرد صحیح بینی و همچنین میزان تناسب بینی با سایر اجزای صورت) بهترین فرم بینی را برای شما در نظر می‌گیرند.
  • استرس نداشته باشید و به مهارت و تخصص جراح خود اعتماد کنید.
  • در انتخاب بهترین جراح بینی تهران دقت کافی داشته باشید زیرا به طور مستقیم بر روی نتیجه عمل بینی شما موثر است.
نتیجه جراحی زیبایی بینی

پنج گام طلایی برای یافتن بهترین جراح زیبایی بینی در تهران

1 . پزشک منتخب دارای بورد تخصصی جراحی زیبایی دماغ باشد.

بعنوان اولین قدم در فرایند انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی در تهران، مطمئن شوید که جراح منتخب شما، دارای بورد تخصصی است. یک پزشک یا جراح دارای بورد تخصصی، پزشکی است که دوره های آموزشی لازم را پشت سر گذاشته و با موفقیت، آزمون های مرتبط را برای دریافت گواهی در تخصص مورد نظر، برای انجام جراحی زیبایی، سپری کرده است.

حاذق‌ترین جراحان زیبایی بینی در تهران در جراحی پلاستیک یا جراحی ترمیمی یا تخصص حلق و گوش و بینی، دارای بورد تخصصی هستند. البته، تمام پزشکان در حوزه جراحی پلاستیک یا حلق و گوش و بینی، متخصص عمل زیبایی بینی نیستند و نمی توانند عمل جراحی را با موفقیت انجام دهند. برای انجام رینوپلاستی نیاز است تا بهترین جراح زیبایی بینی در تهران را برای این پروسه انتخاب کنید.

2 . ارزیابی تجربه و مهارت یک گام بسیار مهم در یافتن بهترین جراح بینی است.

تجربه جراح در انجام جراحی، یک فاکتور مهم در انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی در تهران است. کسب اطلاعات درباره تجربه جراح و تعداد جراحی های بینی انجام داده در طول دوره کاری ، حائز اهمیت است.

3 . مشاهده گالری عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران جراحی شده به دست جراح بالقوه شما مهم است.

دانش و تجربه بهترین جراح زیبایی بینی در تهران ، بر روی چهره بیماران جراحی شده به دست او نمایان می شود. در واقع عکس های قبل و بعد سایر بیماران ، می تواند راهی برای دستیابی به سبک سلیقه و مهارت بهترین جراح زیبایی بینی در تهران به شمار آید.

بعلاوه، با مشاهده عکس های قبل و بعد سایر زیباجوبان، می توانید نتیجه جراحی های شبیه به بینی خودتان به دست جراح بالقوه تان را مشاهده کنید. این مرحله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چون برخی پزشکان در جراحی برخی انواع بینی، تبحر بیشتری دارند.

4 . با سایر بیماران جراح بالقوه تان صحبت کنید.

صحبت رو در رو با افرادی که به دست دکتر بینی منتخب شما جراحی شده اند، روش خوبی برای دستیابی به اطلاعات درجه یک درباره بهترین جراح زیبایی بینی در تهران می‌باشد. بنابراین، اگر برخی دوستان یا نزدیکان شما توسط این پزشک، درمان شده اند، می توانید با آنها صحبت کرده و از تجربه آنها با پزشک منتخب تان، کسب اطلاعات کنید.

5 . کیفیت برقراری ارتباط جراح با بیماران را ارزیابی کنید.

مشاوره قبل از عمل ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون باید به آن بعنوان فرصتی برای صحبت با پزشک درباره خواسته ها و بیان دغدغه ها درباره پروسیجر نگریست. بهترین جراح زیبایی بینی در تهران ، یک مستمع خوب در طول جلسه مشاوره قبل از عمل بوده و وقت خود را برای شفاف سازی همه مطالب مرتبط با این عمل برای بیمار خود از قبیل فرایند جراحی، خطرات بالقوه، نحوه خود مراقبتی در طول دوره ریکاوری، اختصاص می‌دهد.

بعلاوه ، بهترین جراح زیبایی بینی در تهران باید به شیوه ای با زیباجو خود صحبت کند که استرس او را قبل از جراحی به حداقل رسانده و در پاسخ دادن به سوالات زیباجو در خصوص مسائل مرتبط با جراحی، مشتاق عمل کند. حتی اگر پزشک انتخابی از مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد ولی نتواند انتظارات و توقعات بیمار خود را درک کند، نمی تواند نتیجه مطلوبی را از نگاه زیباجو، خلق کند. بنابراین، توجه به توانایی جراح در برقراری یک ارتباط مثبت بسیار حائز اهمیت است.

خصوصیات بهترین جراح زیبایی بینی در تهران

  • در نظر گرفتن تناسب بینی با آناتومی صورت
  • حفظ عملکرد تنفسی توام با تغییر ظاهر بینی
  • اهمیت دادن به سلیقه و خواسته های منطقی بیمار
  • انجام جراحی هر گونه از بینی با شرایط متفاوت
  • اولویت کار خود، سلامت و منفعت بیمار باشد.

بینی به عنوان عضو برجسته صورت نسبت به دیگر اعضای صورت آسیب پذیرتر می باشد. در اثر انحراف بینی، شکستگی بینی و دیگر مشکلاتی که در سوانح و اتفاقات روزانه رخ می‌دهد ، آسیب دیدگی بینی به وجود می آید. جراحی دماغ با هدف برطرف نمودن هر کدام از مشکلات به وجود آمده مناسب ترین راه پیشنهادی می‌باشد. کم تجربه بودن جراح رینوپلاستی باعث می‌شود تغییرات اعمال شده رضایت بخش واقع نشود. به همین علت است که انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی در تهران حائز اهمیت خواهد شد.

دکتر امیر دریانی، بهترین جراح زیبایی بینی در تهران

دکتر دریانی، بهترین جراح زیبایی بینی در تهران

دکتر امیر دریانی فوق تخصص جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک در تهران هستند. دکتر دریانی در زمینه انواع جراحی زیبایی بینی، صورت و بدن مهارت و تبحر بالایی دارند و در حال حاضر یکی از بهترین جراحان زیبایی بینی در تهران می‌باشند. ایشان مدرک فوق تخصص جراحی خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کردند و به منظور دریافت مدرک فلوشیپ جراحی و بازسازی کانسر پستان از ایتالیا پذیرش گرفتند. دکتر دریانی در زمینه انواع جراحی بینی استخوانی، گوشتی مهارت دارند.

از کجا بدانیم جراح بینی ای که انتخاب کرده ایم از تجربه و مهارت بالایی برخوردار است؟

شاید برای افرادی که سخت اعتماد می‌کنند، همواره استرس انتخاب درست را داشته باشند این دسته از افراد برای انتخاب کردن از میان جراحان بینی تصمیم می گیرند تا از آشنایان و کسانی که بینی خود را عمل کرده اند کمک بگیرند.

مشورت گرفتن از دیگران بسیار خوب است، اما گاها ممکن است معیار‌های انتخاب فرد با شخصی که در حال مشورت گرفتن از او است یکی نباشد یا هدف آن ها از انجام جراحی رینوپلاستی با دیگری متفاوت باشد.

به عنوان مثال شما باید بدانید چگونه به تجربه و مهارت جراح خود پی ببرید. یکی از راهکاری پی بردن به این قضیه بررسی سابقه کاری بهترین جراح زیبایی بینی در تهران می باشد. به طور قطع می توان گفت پزشکی که سابقه طولانی در زمینه انجام عمل زیبایی بینی داشته و تا کنون عمل های زیبایی موفقیت آمیز بالایی را انجام داده است، از مهارت و تجربه بالایی برخوردار است. تجربه بالا ومهارت کافی او نشان می‌دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل تصادفی وی با تکیه بر دانش و تخصص خود قادر است آن را برطرف کند.

برای بررسی سابقه کار و تعداد نمونه کار های موفق می‌توان از دو فاکتور مهم استفاده کرد:

فاکتور اول مشاهده گالری تصاویر سایت نیز مورد دیگری است که همانند مورد فوق کمک می کند.

فاکتور دوم صفحه رسمی پزشک در شبکه های مجازی می باشد. هر چه تعداد نمونه کار‌ها و کیفیت آن‌ها و همچنین رضایت زیباجویان بیشتر باشد به این معناست که فرد منتخب شما بهترین جراح زیبایی بینی در تهران است.

بهترین دکتر جراح بینی تهران با قیمت مناسب

هر چه قدر که بر روی موارد دیگر مانند نمونه کارهای فوق تخصص جراح، تخصص، تجربه کاری او و… تمرکز کنید و حساسیت بالایی نشان دهید نیز، زمانی که به بحث هزینه و قیمت عمل بینی میرسید، ممکن است تصمیماتتان کمی تغییر کند.

چرا که یکی از مهم ترین و اصلی ترین مسائلی که باعث می شود افراد تصمیمات خود را بر اساس آن بگریند و حتی تغییر دهند، هزینه می باشد. زیباجویانی که متقاضی جراحی زیبایی بینی هستند، مطمناً آخرین موردی که بررسی می کنند هزینه دریافتی پزشک می باشد.

به بیانی دیگر آن ها به دنبال بهترین جراح زیبایی بینی در تهران با قیمت مناسب هستند تا با صرف هزینه ای حداقلی به نتیجه دلخواه خود برسند. توجه به این مورد تا حدودی مهم و اساسی است اما باید در نظر گرفت که برخی از پزشکان برای جذب مشتری و همچنین افزایش مهارت و تجربه خود در سال های اولیه عمل زیبایی بینی خود این پروسه را با هزینه ای بسیار کم انجام می دهند و برای این منظور از تبلیغات غیر اخلاقی و دروغین استفاده می کنند که باعث می شود افراد متقاضی سریعا جذب آن ها شوند و برای انجام رینوپلاستی به آن ها مراجعه کنند.

بهتر است به یاد داشته باشید که بهترین جراح زیبایی بینی در تهران، به دلیل داشتن وجدان کاری بالا، همواره سلامتی زیباجو را در اولویت تصمیمات خود قرار می دهد، از همین رو برای انجام عمل رینوپلاستی هزینه ای مناسب را تعیین کند. همچنین به یاد داشته باشید که نتیجه عمل زیبایی رینوپلاستی نزد جراح فوق تخصص بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.

معیارهای مهم در انتخاب بهترین جراح بینی تهران

هنگامی که با روش های ذکر شده، بهترین جراح زیبایی بینی در تهران یا شهر محل زندگی خود را انتخاب کردید و برای مشاوره به مطب ایشان مراجعه فرمودید؛ باید یکسری نکات کلیدی و مهم را نیز مدنظر قرار دهید تا مطمئن شوید که انتخاب‌تان صحیح بوده و به این ترتیب با طیب خاطر و بدون نگرانی اقدام به جراحی کنید.

به طور کلی از دیدگاه انجمن جراحان پلاستیک، تعریف مشخصی برای جراح خوب بینی تعریف شده و معیارهایی در این راستا معرفی شده است. البته باید خاطر نشان شد که افزون بر معیارهای تعریف شده از سوی انجمن علمی جراحان پلاستیک ، باید خصوصیات و ویژگی های اخلاقی جراح و نحوه برخورد و تعامل وی با بیمار نیز مد نظر قرار گیرد. معیارهای مهمی که برای انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی در تهران، باید مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهید ؛ از قرار ذیل می باشند :

  • شما باید در جلسه مشاوره ؛ نوع تخصص جراح و نیز مدارک تحصیلی ایشان را بررسی نمایید ؛ زیرا بهترین جراح زیبایی بینی در تهران یا شهر شما قطعا علم کافی در زمینه جراحی را داراست و این موضوع بر این مسئله دلالت دارد که ایشان با همه تکنیک های نوین این عمل آشنا است و می تواند دستیابی به بهترین نتایج از عمل جراحی زیبایی را برای شما تحقق بخشد.
  • باید سابقه کار جراح را ارزیابی کنید ، زیرا تجربه بالای بهترین جراح زیبایی بینی در تهران می تواند بیانگر مهارت بالای ایشان بوده و دستیابی به نتایج قابل قبول از عمل را تا حد قابل قبولی تضمین کند ؛ بدین منظور تعداد عمل هایی که ایشان انجام داده اند را بررسی کنید.

  • مشاهده نمونه کارهای بهترین جراح زیبایی بینی در تهران مورد نظر را فراموش نکنید ، چرا که این کار می تواند شما را با سبک کار جراح رینوپلاستی انتخابی خود آشنا کند و به عبارتی مبیّن میزان موفقیت های ایشان باشد.
  • از دیگر مواردی توصیه شده که باید در جلسه مشاوره به آن توجه داشته باشید؛ این است که اخلاق حرفه ای پزشک را بررسی و ارزیابی کنید همچنین برای این کار باید صبر و شکیبایی ایشان را در هنگام معاینه و نیز پاسخگویی به سوالاتی که مطرح می کنید نیز، بسنجید.
  • از دیگر ویژگی های اخلاقی ای که بهترین جراح زیبایی بینی در تهران باید از آن برخوردار باشد ؛ این است که در انتخاب روش جراحی برای زیباجویان خود منطقی و مطابق با اصول حرفه‌ای پزشکی عمل کند؛ یعنی بهترین جراح زیبایی بینی در تهران چنانچه فردی نیاز به عمل نداشته باشد یا این که مدلی را برای عمل انتخاب کرده باشد که با هارمونی صورت او تناسبی ندارد، به خوبی او را راهنمایی کرده و از تبعاتی که ممکن است با انتخاب نادرست مدل بینی حادث گردد، وی را آگاه سازد.
  • چه بسا جراحانی که بدون در نظر گرفتن اصول علم زیبایی شناسی و تنها برای جلب زیباجویان بیشتر، نظرات نامعقول و غیرمنطقی زیباجویان و با انجام جراحی طبق خواسته زیباجیان، در نهایت نتیجه ناخوشایندی را رقم زده و مشکلات تنفسی و نیز عدم رضایت از فرم بینی را برای زیباجو به ارمغان می آورند. از همین رو توجه به مهارت ، تخصص و دانش پزشک در زمان انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

از این رو افرادی که بنا به هر دلیلی تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی دارند ، باید معیارهای فوق الذکر را به خوبی در نظر گرفته و با انتخاب حاذق ترین و بهترین جراح زیبایی بینی در تهران، امکان رویارویی با هر گونه عارضه از انجام عمل یا نتیجه نامطلوب از این عمل زیبایی را به حداقل ممکن برسانند.