دکتر امیر دریانی

4 نکته برای انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

جراحی رینوپلاستی

آنچه در این مقاله میخوانید:

امروزه با به روز شدن و پیشرفت تکنیک‌های جراحی، اکثر افراد به دنبال جراحی بینی برای زیباتر شدن چهره خود هستند. چرا که بینی یکی از اصلی‌ترین اجزا صورت می‌باشد که در زیبایی فرد نقش بسزایی ایفا می‌کند و تناسب آن با دیگر اعضا صورت بسیار مهم است. بهترین جراح رینوپلاستی در تهران می‌تواند تقارن و زیبایی را به چهره شما بازگرداند. این موضوع مختص سن و جنس خاصی نیست و تمام اقشار جامعه را شامل می‌شود. در حال حاضر جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی پلاستیک و زیبایی در جهان می‌باشد.

تمامی افرادی که اقدام به جراحی رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی می‌کنند، توقع دارند که نتیجه دلخواهی کسب کنند و مشکل بینی به طور کامل برطرف شود، باید به این نکته توجه شود که اسکلت بینی هر فرد متفاوت است و نتیجه عمل جراحی بینی در تمام افراد یکسان نمی‌شود و به شرایط جسمانی زیباجو و مهارت بهترین جراح رینوپلاستی در تهران بستگی دارد.

در واقع فرم‌دهی بینی بستگی به ساختار و ساختمان بینی دارد اینجاست که بهترین جراح رینوپلاستی در تهران به کمک تخصص و مهارت بالا خود در جراحی و با تکیه بر دانش زیباشناسی خود می‌تواند فرم بینی زیباجو را نسبت به خواسته زیباجو و شرایط جراحی تغییر دهد. 

حال در این میان یافتن بهترین جراح رینوپلاستی در تهران یکی از سخت‌ترین گام‌ها برای انتخاب بهترین جراح زیبایی باشد. امروزه افراد بسیاری خواستار ماهر‌ترین و بهترین جراح رینوپلاستی در تهران می‌باشند، معیار‌های زیادی برای انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی در تهران وجود دارد در ادامه به مهمترین معیار‌ها اشاره خواهیم کرد.

دکتر امیر دریانی، بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

دکتر امیر دریانی یکی از بهترین جراحان زیبایی ایران در زمینه جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی. دکتر دریانی با داشتن کارنامه درخشان در زمینه جراحی زیبایی بینی، بهترین جراح رینوپلاستی است همچنین ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، جامعه بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا و کالج بین المللی جراحان آمریکا است.

نحوه انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی در تهران اولین و مهم‌ترین مرحله قبل از اقدام به انجام جراحی زیبایی بینی می‌باشد چرا که در ایجاد نتایج مطلوب جراحی تاثیر گذار است. در زیر به چند نکته مهم قبل از جراحی اشاره شده.

  1. ابتدا قبل از اقدام به جراحی توسط بهترین جراح رینوپلاستی در تهران در سایت‌های پزشکی مقالاتی را در مورد جراحی بینی مطالعه نمایید تا با نوع پوست بینی و فرم بینی خود آشنا شوید و با دید باز‌تری نسبت به نتیجه جراحی، اقدام به جراحی رینوپلاستی نمایید.
  2. از دوستان و آشنایان پرس و جو نمایید یا در اینترنت بهترین جراح رینوپلاستی در تهران را جستجو نمایید و پس از آن لیستی از جراحان بینی تهیه کرده و با مراجعه به سایت پزشکان از میزان تخصص و مهارت، مدارج علمی و تجارب جراح رینوپلاستی و بورد تخصصی جراح اطلاع کسب کنید.
  3. قبل از انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی در تهران، درباره او تحقیق کنید پس از انتخاب جراح برای مشاوره به مطب جراح بروید و انتظارات خود را از جراحی زیبایی بینی به بهترین جراح رینوپلاستی در تهران بگویید تا بتواند به خوبی شما را راهنمایی کند.
  4. با مراجعه به وب سایت و صفحات مجازی بهترین جراح رینوپلاستی در تهران می‌توانید عکس و نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی رینوپلاستی زیباجویان قبلی را مشاهده کرده و با خواندن نظرات زیباجویان تصمیم درست و قطعی بگیرید و از نحوه جراحی بهترین جراح رینوپلاستی در تهران مطلع شوید.
  5. با زیباجویانی که در مطب جراح بینی حضور دارند، صحبت کنید و میزان رضایت آن ها را نسبت به نتیجه جراحی و خود جراح رینوپلاستی بسنجید.

ویژگی‌های بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

  • یک جراح بینی خوب باید توانایی جلب اعتماد زیباجویان خود را داشته باشد.
  • حفظ عملکرد طبیعی بینی باید برای جراح رینوپلاستی اولویت داشته باشد.
  • بهترین جراح رینوپلاستی در تهران باید دارای سابقه کار و مهارت بالا باشد. چراکه هرچقدر سابقه کار جراح بیشتر باشد، تجربه جراح نیز بیشتر خواهد بود و در مواجهه با مشکلات احتمالی بهترین تصمیم و عملکرد را خواهد داشت.
  • به اصول ریاضی و علم زیبایی شناختی آگاه باشد.
  • خوش برخورد باشد.
  • نکات لازم در خصوص اقدامات قبل از جراحی بینی و مراقبت‌های بعد از جراحی رینوپلاستی را با صبوری به زیباجو توضیح دهد.

اهمیت انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

از آنجایی که بینی مجرای تنفسی محسوب می‌شود یک اختلال کوچک در فرم بینی می‌تواند منجر به بروز مشکلات عملکردی بینی می‌شود. معمولا برخی از داوطلبان جراحی بینی به دلیل ترس و واهمه از عوارض بعد از عمل، از جراحی منصرف می‌شوند و یا با شک و تردید تن به جراحی می‌هند. این در صورتی است که وقتی فرد به مهارت و تخصص جراح پلاستیک خود اطمینان کافی داشته باشد دیگر نگران عوارض نیست و به راحتی و بدون داشتن استرس کاذب جراحی را انجام می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های انتخاب بهترین جراح بینی، نحوه برخورد جراح با بیمار است که این کار باعث کاهش استرس او می‌شود و تاثیر بسزایی در آرامش بیمار دارد.  این موارد از جمله دلایلی هستند که زیباجو را به سمت انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی در تهران سوق می‌دهد.

برخی از متقاضیان نیز بعد از جراحی بینی رضایت کافی از رینوپلاستی خود را ندارد که این امر به دلیل نپسندیدن فرم بینی و یا بروز اختلالات تنفسی است. در چنین شرایطی زیباجویان مجبور به انجام جراحی بینی ترمیمی هستند که جراحی رینوپلاستی ثانویه پیچیدگی و دشواری زیادی دارد. پس بهتر است داوطلبان برای جلوگیری از انجام دوباره جراحی بینی بهتر است که یک جراح بینی خوب و ایده آل را انتخاب کنند.

خصوصیات بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

یک جراح بینی خوب باید با تجربه و مهارتی که در این زمینه دارد بیشترین تاثیر را بروی نتیجه جراحی بینی بگذارد. به طور کل یک جراح بینی خوب باید دارای معیار های زیر باشد:

بهترین جراح رینوپلاستی در تهران
  • بهترین جراح بینی بدون در نظر گرفتن مسایل مالی، سلامت زیباجو را اولویت کار خود قرار می‌دهد و در صورتی که فرد نیازی به جراحی نداشته باشد زیباجو را راهنمایی کرده و راه حل مناسب را در اختیار وی قرار دهد.
  • بهترین جراح پلاستیک با تخصص و مهارت خاص خود تا جای ممکن ایرادات و مشکلات بینی را با توجه به آناتومی بینی و انتظارات بیمار برطرف می‌کند. همچنین جراح باید دارای قدرت زیباشناسی صورت باشد تا بتواند علاوه بر اینکه عملکرد تنفسی بینی را حفظ کرده یا بهبود می‌بخشد، تناسب بینی با دیگر اجزای صورت نیز باید به نحوی ایجاد شود که فرم بینی با صورت هماهنگ باشد.
  • داشتن تخصص و دانش کافی در زمینه جراحی زیبایی بینی، که از معیارهای مهم بهترین جراح پلاستیک است، به جراح کمک می‌کند که با تکیه بر تجربه خود، بعد از بررسی بینی از لحاظ پوست، استخوان بندی و غضروف تکنیک مورد نظر خود را برای جراحی انتخاب نماید. با مهارت و تبحر خاص خود تا جای ممکن ایرادات و مشکلات بینی را با توجه به خواسته و انتظار بیمار برطرف کند.
  • هنگام مشاوره بعد از معاینه بالینی دیدگاهی کلی از نتیجه عمل بینی به فرد بدهد تا فرد بتواند به خوبی در مورد جراحی بینی تصمیم گیری کند.
  • با در نظر گرفتن علم و تخصص در زمینه پزشکی، توانایی ادغام هنر زیبایی شناسی را داشته باشد تا ظاهری زیبا را برای فرد ایجاد نماید.
  • یکی از راه‌های شناخت جراح بینی خوب مشاهده نمونه کارها و درمان موفق جراح می باشد.

داشتن اخلاق حرفه‌ای و برخورد مناسب بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

جراحی بینی به منظور برطرف کردن ایرادات ظاهر بینی و ایجاد تناسب با دیگر اجزای صورت و بهبود عملکرد تنفسی انجام می شود. در ارتباط با فرم‌دهی بینی، توصیه می‌شود که با جراح بینی مشورت کنید؛ زیرا جراح بینی پس از بررسی آناتومی بینی و چهره، بهترین فرم را پیشنهاد می‌دهد.

بنابراین در جلسه مشاوره تمامی نکات مد نظر خود در ارتباط با فرم بینی را به طور کامل توضیح دهید تا جراح بینی با توجه به ساختار بینی، اعلام کند که فرم مد نظر زیباجو برای بینی مناسب است یا فرم بینی دیگری باعث افزایش زیبایی او می‌شود.

به همان میزان که تخصص و مهارت جراح مهم است، به همان میزان، برخورداری از اخلاق حرفه‌ای نیز اهمیت دارد. پزشک متخصص باید در جلسه مشاوره پیش از جراحی، به تمام سوالات فرد با دقت و حوصله در مورد جراحی بینی پاسخ دهد و توضیحاتی در مورد اقدامات قبل و مراقبت‌های بعد از جراحی بینی را در اختیار زیباجو قرار دهد.

مشاوره حضوری با بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

مهمترین قسمت برای انتخاب بهترین جراح بینی، جلسه مشاوره است. در جلسه مشاوره می‌تواند حضوری سوالات خود را از جراح بپرسید. قبل از جلسه مشاوره لیستی از سوالات خود را تهیه کنید. این سوالات می تواند شامل چگونگی روش انجام عمل، هزینه عمل، مراقبت‌های بعد و قبل از عمل و نتیجه عمل باشد.

از همه مهم‌تر در مراجعه حضوری جراح پلاستیک شما را معاینه می‌کند و شرایط شما را بررسی می‌کند. در صورتی که شما کاندید مناسبی برای انجام این جراحی نباشید شما را آگاه می‌کند و یک روش بهتر برای شما پیشنهاد می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مهم جراح خوب داشتن صداقت و وجدان کاری است.

بروز بودن اطلاعات بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

به‌روز بودن اطلاعات علمی جراح یکی از مهم‌ترین پارامترهای تعیین کننده بهترین جراح بینی است. معمولاً به‌روزترین اطلاعات پزشکی، در سمینارها و همایش‌های پزشکی مطرح می‌شوند و میزان پیگیری جراح فوق تخصص زیبایی و حضور در چنین رویدادهایی، نشان از به‌روز بودن اطلاعات جراح دارد. معمولا جراح با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته با توجه به مهارت و تخصص و اطلاع از آخرین تکنیک‌های جراحی آسیب و عوارض جراحات عمل را به حداقل می‌رساند. این مورد یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این رویداد است.