دکتر امیر دریانی

بهترین جراح بینی تهران، 6 اصل در انتخاب جراح

آنچه در این مقاله میخوانید:

بینی ها بر اساس ساختار استخوانی و غضروفی که دارند، به دو دسته تقسیم می شوند که طبق این دسته بندی، عمل بینی نیز شامل: جراحی بینی استخوانی و بینی گوشتی می باشد. تفاوت بین بینی های گوشتی و استخوانی بر این است که بینی های استخوانی دارای یک غضروف مقاوم هستند اما بینی های گوشتی غضروف و استخوان ضعیف تری دارند.

بیشترین ایرادی که در بین بینی استخوانی دیده می شود، قوز بیش از اندازه آن ها است. موفقیت آمیز بودن بینی های استخوانی بخاطر وجود یک لایه نازک پوست بر روی استخوان بینی است. در این مقاله سعی کردیم به بررسی جراحی زیبایی بینی های استخوانی بپردازیم و شرایط عمل را برایتان روشن کنیم؛ از این رو پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آمادگی لازم برای عمل بینی

امروزه تعداد انجام عمل زیبایی روز به روز بالاتر می رود و به خاطر همین روش ها و عمل های مختلف به عنوان عمل زیبایی به وجود آمده است. این عمل ها بخاطر افزایش اعتماد به نفس و دیگر دلایل شخصی انجام  می شود. اما چیزی که قبل از عمل مطرح است، آمادگی لازم برای انجام آن می باشد.

برخی از افراد ترس و دلهره برای انجام جراحی دارند و آمادگی لازم برای مواجه شدن با چهره جدید را ندارند. از این رو بهترین جراح بینی استخوانی در تهران برای کاهش اضطراب بیمار نتایج حاصل از عمل را برای فرد ترسیم می کند و بیمار با دیدن آن احساس بهتری خواهد داشت. در این مواقع، بیمار هر تغییری که دوست داشته باشد بر روی بینی انجام شود، برای پزشک یا بهترین جراح پلاستیک در تهران بیان می کند و به این طریق نتیجه نهایی عمل به سلیقه و نظر بیمار نزدیک تر خواهد بود.

به طور کلی زیباجو برای انجام جراحی بینی باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • از نظر روحی و جسمی سلامتی کامل را داشته باشد.
  • مصرف دخانیات را از دو هفته قبل کنار گذاشته باشد.
  • توقعات به جا از نتیجه جراحی نسبت به شرایط بینی خود داشته باشد.
  • بیمار باید در سنی قرار داشته باشد که صورت رشد کامل را طی کرده باشد.

مشکلات بینی استخوانی

بیشتر افراد با مشاهده ظاهر بینی فکر می کنند که این جراحی فقط برای برطرف کردن مشکلات ظاهری انجام شده است. در حالی که  جراحی بینی، هم برای ظاهر و هم برای مشکلات تنفسی انجام می شود. مشکلات بینی استخوانی شامل موارد زیر است:

  • پولیپ بینی
  • قوز استخوان بینی
  • ایراد استخوان سپتوم
  • بزرگ بودن سوراخ بینی

گاهی به دلیل ارثی بودن ظاهر بینی، فرد از همان ابتدا با مشکلات بینی به صورت مادرزادی مواجه شده است و در بعضی موارد بر اثر ضربه به بینی موجب افتادگی پل وسط بینی شده است که این مشکلات فقط از طریق جراحی رفع می شود.

هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی تهران

یکی از موارد مهم در تعیین نتیجه جراحی مقدار بودجه شما برای انجام جراحی است، همانطور که قدیمی ها می گفتند ارزان بی علت و گران بی حکمت نیست. شما نیز اگر بخواهید یک نتیجه عالی برای بینی خود رقم بزنید باید دست و دلباز باشید و هزینه قابل توجهی برای جراحی زیبایی بینی خود کنار بگذارید. این کار سبب می شود تا بهترین پزشکان جراحی شما را انجام دهند، بنابراین بهترین نتیجه را در ظاهر و سیستم تنفسی مشاهده می نمایید.

البته علاوه دستمزد جراح هزینه های دیگری هم در کار است که باید پیش از جراحی آن ها را مد نظر بگیرید، این هزینه ها شامل هزینه بیهوشی، داروها، مراقبت های بعد از عمل و … می شود. اما همانطور که عرض شد بخش عمده هزینه های شما صرف دستمزد جراح می شود، زیرا مهم ترین و تاثیر گذار ترین مورد در این جراحی، تبحر و تجربه متخصص است. ما نیز توصیه می کنیم برای انجام جراحی به دنبال بهترین جراح بینی در تهران بگردید.

اقدامات قبل از جراحی نزد بهترین جراح بینی تهران

  • قبل از جراحی استحمام کنید.
  • به مدت دو هفته قبل از جراحی خوردن مسکن هایی مانند ایبوپروفن ممنوع است.
  • در صورتی که مبتلا به بیماری خاصی هستید یا دارو خاصی باید مصرف کنید، به پزشک خود اطلاع دهید.
  • برای این که معده خالی باشد سعی کنید شب غذای سبک بخورید و حدود 7 یا 8 ساعت چیزی نخورید.
  • انجام آزمایشات خون قبل از جراحی ضروری است. (جواب آزمایشات خود را در روز عمل جراحی همراه خود داشته باشید.)

لازم به ذکر است؛ متقاضیان جراحی بینی برای رسیدن به نتیجه خوب و کوتاه شدن دوره درمان باید به نکات گفته شده توسط پزشک معالج در جلسه مشاوره به خوبی عمل نمایند.

میزان موفقیت جراحی بینی های استخوانی بهترین جراح بینی تهران

جراحی بینی های استخوانی به دلیل نازک بودن پوستشان به مراتب راحت تر از جراحی بینی گوشتی انجام می شود. اگر چه ساختار بینی هایی که بیشتر از استخوان و غضروف تشکیل شده است، کار جراح را دشوارتر می کند، اما نتیجه حاصل از جراحی بینی های استخوانی بهتر است. بنابراین می توان گفت؛ هر چه استخوان و غضروف بینی محکم تر باشد، بیمار راحت تر نتیجه دلخواه خود را بدست می آورد. برای اطلاعات بیشتر به لینک بهترین جراح بینی استخوانی در تهران مراجعه کنید و مشاوره شوید.

عمل بینی یکی رایج ترین عمل های زیبایی است که این روزها مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. داشتن چهره ای بی نقص و زیبا دغدغه ای است که مرد و زن نمی شناسد. هر فردی به فکر برطرف کردن عیب های صورت و زیباتر شدن است و از انسان های عادی گرفته تا سلبریتی ها برای انجام جراحی بینی اقدام می کند. چرا که بینی نقش مهم و اساسی در بین قسمت های صورت دارد.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تصمیم گرفته اید، این عمل را انجام دهید، حتما این سوال به ذهنتان رسیده که برای عمل بینی کدام پزشک را انتخاب کنم؟ یا به کدام مرکز زیبایی مراجعه کنم؟ آیا نتیجه عمل بینی من همان چیزی می شود که می خواهم؟ در این موقع است که تمام سوالات گیج کننده به سراغ شما می آید. انتخاب یک پزشک متخصص و حرفه ای کار خیلی سخت و دشواری است. چرا که امروزه تعداد پزشکانی که جزء بهترین جراح بینی در تهران هستند، بی شمار است و هر کدام آن ها از تکنیک و امکانات متفاوتی برای انجام این جراحی استفاده می کنند.

بهترین کاندیدای جراحی بینی چه کسانی هستند؟

برای انجام جراحی زیبایی بینی لازم است به نکات زیادی توجه کنید، زیرا همانطور که می دانید این جراحی تاثیرات بسیار گسترده ای در در سیستم تنفسی و ظاهر افراد ایجاد می کند. یکی از مهم ترین بخش هایی که باید قبل از اقدام به جراحی به آن دقت کنید شرایط بهترین کاندیدای جراحی بینی است، برای تسهیل این امر برای شما عزیزان لیستی از این شرایط تهیه کرده ایم که عبارت است از:

  1. افرادی که از سلامت کامل جسمی و روحی برخوردار باشند، همچنین مبتلا به بیماری های مزمن مانند لوپوس یا افسردگی نباشند.
  2. افرادی که منطقی هستند و دیدگاهی واقع بینانه نسبت به جراحی بینی خود دارند، این بدین معناست که توقع نتایج عجیب و غریب نداشته باشید و به بهبود نسبی اما دائمی بینی خود بیاندیشید.
  3. افرادی که سن رشد خود را به اتمام رسانده اند و سن آن ها حداقل 18 سال باشد، البته ممکن است گاهی اوقات پس از آزمایشات کمی زودتر نیز اجازه جراحی صادر شود.
  4. علاوه بر داشتن شرایط بالا پس از معاینه توسط پزشک متوجه خواهید شد که پوست بینی شما برای جراحی مناسب است یا نیست.
  5. به طور کلی برای عموم عمل های زیبایی لازم است افراد حداقل به مدت دو هفته از مصرف مشروبات الکلی، سیگار و سایر دخانیات بپرهیزند و بتوانند مدتی پس از جراحی نیز از آن ها استفاده ننمایند.
  6. کاملا روشن است که خانم های باردار و شیرده شدیدا از انجام جراحی بینی منع می شوند.

اگر تمامی شرایط بالا را دارید می تواند گفت شما یک کاندیدای مناسب برای انجام جراحی زیبایی بینی هستید، البته تنها نمی توان به این چند مورد اکتفا کرد. لازم است یکی از بهترین جراح بینی در تهران را بیابید و در این باره از ایشان یک مشاوره مناسب دریافت کنید.

دکتر امیر دریانی، بهترین جراح رینوپلاستی در تهران

دکتر امیر دریانی

دکتر امیر دریانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زيبایی، فلوشیپ پلاستیک پستان از ایتالیا هستند. ايشان یکی از بهترین، فعال ترين و جوان ترين جراحان برتر پلاستیک تهران شناخته شده اند و در زمينه انواع جراحی های زيبایی و پلاستیک، جراحی های سر و گردن به صورت تخصصی فعاليت دارند. در طول دوره تحصيل با توجه به علاقه ای كه به كارهای پژوهشی داشتند با چاپ بیش از ده مقاله در ژورنال های معتبر به عنوان محقق برتر انتخاب شدند. تبحر و مهارت ايشان در زمينه جراحی های پلاستیک و ترمیمی و همچنین سابقه درخشان ایشان موجب شده است که در این زمینه جزء برترين جراحان زیبایی شناخته شوند.

نکات مراقبتی

اگر عمل بینی انجام داده‌اید و یا قصد انجام آن را دارید باید بدانید که رعایت یکسری مراقبت های بعد عمل بینی شما را در دستیابی به نتیجه بهتر و همینطور کوتاه‌تر شدن دوره نقاهت عمل بینی یاری می‌کند. در ادامه می‌توانید چند نمونه از مهم ترین مراقبت های بعد عمل بینی را ببینید:

✓ استفاده از کمپرس سرد در روزهای اول بعد جراحی بینی به منظور کاهش تورم و التهاب الزامی است.

✓ با دقت به توصیه‌های جراح خود گوش دهید و داروهای تجویز شده مانند قرص آناهیل را در ساعات تعیین شده مصرف کنید.

✓ پایین انداختن سر بعد از عمل بینی ممنوع است. در روزهای اولیه بعد از عمل بینی سر خود را پایین نیندازید چرا که پایین انداختن سر می‌تواند تورم بینی شما را افزایش دهد.

✓ بعد از عمل بینی باید آب و مایعات زیادی بنوشید ولی به هیچ عنوان از نی استفاده نکنید. نوشیدن مایعات در کاهش تورم بعد از عمل و همچنین کوتاه‌تر شدن دوره نقاهت کمک بسیاری می‌کند.

✓ در یک ماه اول بعد از عمل و خصوصا یک هفته اول مصرف نمک را قطع کنید تا تورم کمتری داشته باشید.

✓ تا ۲  ماه بعد جراحی بینی از کشیدن سیگار، قلیان و مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید.

✓ در یک هفته بعد از عمل باید از خوردن غذاهای سخت و جویدنی که ممکن است فشار زیادی به فک و در نتیجه بینی شما وارد کنند خودداری کنید و بیشتر غذاهای نرم و آبکی مانند سوپ یا پوره سیب زمینی مصرف کنید.

✓ حداقل به مدت ۳ ماه بعد از عمل باید از انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین خودداری کنید چرا که این کار می‌تواند آسیب زیادی به بینی شما وارد کند و یا حتی احتمال خونریزی را افزایش دهد. (توجه داشته باشید که بعضی از پزشکان شروع فعالیت‌های ورزشی را ۱ ماه بعد از عمل مجاز می‌دانند. اما بر اساس تجربه و شواهد موجود و جهت پیشگیری از آسیب احتمالی به بینی بهتر است برای شروع مجدد فعالیت‌های ورزشی خود حداقل ۳ ماه بعد از عمل صبر کنید.)

✓ برداشتن وسایل سنگین بعد از عمل بینی ممنوع است زیرا به بینی فشار زیادی وارد می‌شود.

✓ از خوردن غذای جویدنی و سفت مانند ساندویچ در هفته اول بعد جراحی بینی خودداری کنید.

سوالات متداول

 مدت زمان عمل بینی در تهران چقدر است؟

به طور کلی زمان جراحی بینی تهران به عوامل مختلفی از جمله میزان مهارت جراح، نوع بینی، روش جراحی و …. بستگی دارد. مدت زمان عمل بینی حدود ۱/۵ الی ۲ ساعت است که این زمان برای بینی گوشتی می‌تواند بیشتر باشد.

۳- ایا عمل بینی درد دارد؟

عمل بینی با بیهوشی انجام شده که دردی احساس نخواهید کرد. پس از جراحی با داروهای تجویز شده توسط پزشک درد قابل کنترل می‌باشد.

۴- مدت زمان چسب بینی چقدر است؟

مدت زمان چسب روی بینی به نوع بینی، روش جراحی و نظر پزشک بستگی دارد که از ۱ تا ۲ ماه متغیر است.

۵- ایا عمل بینی برگشت پذیر است؟

امروزه با استفاده از روش‌های نوین پزشکی در عمل بینی، این جراحی امکان برگشت ندارد. البته در انتخاب بهترین جراح بینی تهران باید دقت کنید تا از نتیجه رضایت داشته باشید.

۶- بهترین مدل عمل بینی کدام است؟

بهترین مدل عمل بینی با توجه به نوع بینی، تناسب دیگر  اجزای صورت با بینی و نظر جراح می‌تواند برای هر فرد متفاوت باشد.

کلام آخر

جراحی زیبایی بینی جزء جراحی هایی است که باید توسط جراح پلاستیک و زیبایی انجام شود و تنها پزشکانی می توانند این جراحی را انجام دهند که دارای مدرک فوق تخصصی می باشند. ما در این مقاله اسامی 10 تا از بهترین جراح بینی در تهران را برای شما نام بردیم. دکتر امیر دریانی با سال ها تجربه در زمینه جراحی پلاستیک و جزء بهترین جراح بینی در تهران می باشند. از این رو شما می توانید برای رفع مشکلات زیبایی و پلاستیک از آن ها یاری بگیرید. هم چنین باید گفت برای مراجعه به پزشکان معرفی شده در این مقاله می توانید درباره آن ها تحقیق کنید.