دکتر امیر دریانی

4 ویژگی بهترین جراح ماموپلاستی

آنچه در این مقاله میخوانید:

بهترین جراح ماموپلاستی

جراحی ماموپلاستی یکی از زیر شاخه‌های جراحی زیبایی سینه است. این عمل بمنظور ترمیم سایز و فرم سینه و افزایش زیبایی سینه‌ها از طریق کاهش حجم سینه توسط بهترین جراح ماموپلاستی انجام می‌شود. هدف از جراحی ماموپلاستی رسیدن به اندازه متناسب آن با بدن شماست. این عمل را ماموپلاستی کاهشی نیز می‌نامند. سینه بزرگ و افتاده یکی از عمده‌ترین مشکلات زنان بوده است. بانوانی که از فرم ظاهری، افتادگی و وزن سینه خود ناراضی هستند کاندیدای مناسبی برای عمل جراحی ماموپلاستی میباشند.

بسیاری از زنان، زیبایی را در سینه‌های کوچک و خوش فرم می‌بینند. سینه‌های شل و افتاده اندام زنان را گاهی بد فرم نشان می‌دهد که این عامل موجب ایجاد نارضایتی در بانوان می‌شود. راه حل این مشکل عمل ماموپلاستی است. ماموپلاستی در واقع به مجموعه عمل‌های جراحی سینه گفته می‌شود که به منظور افزایش زیبایی سینه و بازگرداندن سینه به حالت طبیعی انجام می‌شود. عمل ماموپلاستی برای افرادی انجام می‌شود که سینه‌های بزرگ دارند. شاید برای شما سوال باشد که کدام مرحله از جراحی ماموپلاستی مهم‌تر است؟

بی شک جواب ما، اقدامات قبل از جراحی زیبایی سینه است. در هنگام مراجعه به بهترین جراح ماموپلاستی، کاملاً انتظارات خود را مطرح کنید و هر سؤالی در خصوص فرایند جراحی، ریسک ها و مزایای آن دارید از جراح ماموپلاستی خود بپرسید. قبل از انجام عمل زیبایی سینه، بهترین جراح ماموپلاستی، آزمایشات ماموگرافی، سونوگرافی و آزمایشات کامل خون را تجویز می‌کند. در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم تا به شما در تشخیص و انتخاب بهترین جراح ماموپلاستی کمک کند.

اندام ایده‌آل یکی از دغدغه های مهم افراد است. بعضی از خانم‌ها با سینه‌های کوچک راحت تر هستند، سینه های کوچک و خوش فرم باعث می‌شود تا به اندام ایده‌آل خود برسند. بسیاری از زنان به دلایل مختلفی از بزرگی یا افتادگی سینه‌های خود شکایت دارند. ژنتیک، اضافه وزن، بارداری و شیردهی باعث تغییر در سایز سینه و بزرگ شدن آن می‌شوند. خوشبختانه برای زنانی که از چنین مشکلاتی شکایت دارند می‌توان روش ماموپلاستی را پیشنهاد کرد.

افتادگی سینه باعث ایجاد گردن درد، اندام نامتناسب و… می‌شود. پستان‌های بزرگ معمولا موجب ایجاد دردسر و همچنین درد در برخی نقاط مختلف بدن از جمله کتف، گردن و شانه می‌شود. انجام فعالیت‌های روزمره و ورزش کردن برای این خانم‌ها سخت و دشوار است و در بسیاری از موارد باعث عفونت پوستی زیر پستان و در شرایط وخیم موجب مشکلات تنفسی می‌شود.

دختران جوان از افتادگی و سایز سینه خود احساس ناراحتی می‌کنند ولی با عمل ماموپلاستی نتیجه خوبی در فرم و اندازه سینه به وجود می‌آید که اعتماد به نفس و زیبایی دوباره اندام را به شما باز خواهد گرداند.

اولین گام مهم برای تصمیم‌گیری در زمینه جراحی ماموپلاستی، انتخاب بهترین جراح ماموپلاستی است در انتخاب بهترین جراح باید به فاکتورهایی مانند: تعداد عمل‌های موفقیت آمیز ، بررسی سوابق پژوهشی و میزان تجربه توجه کرد. بهتر است جراحی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن تخصص و مهارت در زمینه جراحی سینه، با تکنیک‌های روز دنیا آشنا باشد و از آن استفاده کند.

یکی از شاخص‌های بهترین جراح ماموپلاستی، دارا بودن دانشنامه بورد می‌باشد. از جراح خود در مورد داشتن دانشنامه بورد جراحی پلاستیک سوال نمائید. چرا که این دانشنامه تنها مدرکی است که نمایانگر صلاحیت پزشک برای انجام جراحی ماموپلاستی و یا نواحی دیگر بدنی است.

خصوصیات بهترین جراح ماموپلاستی

تخصص و تجربه بهترین جراح سینه

برای انجام انواع عمل‌های جراحی زیبایی باید به فوق تخصص جراح زیبایی مراجعه کنید. جراح فوق تخصص زیبایی، یک دوره ۵ ساله را به‌طور ویژه برای انجام انواع عمل‌های زیبایی صورت و بدن می‌گذراند. مراجعه به جراح غیرمتخصص و یا مراکز درمانی غیر معتبر، ریسک عوارض جراحی را افزایش داده و ممکن است در نهایت به نتیجه دلخواه خود نرسید.

بهترین جراح ماموپلاستی سلامت فردی بیمار را اولویت کار خود قرار می‌دهد و هدف بیمار را از انجام عمل جراحی سینه مورد بررسی قرار دهد. جراح قبل از انجام جراحی، یک سری معاینه‌ها و آزمایش‌های تخصصی بمنظور اطمینان از سلامت بیمار تجویز می‌کند. سپس متخصص با در نظر گرفتن انتظارات و شرایط موجود، بهترین روش را برای جراحی سینه را پیشنهاد می‌کند.

ممکن است برخی پزشکان غیر متخصص از انجام این ملاحظات سرباز زنند این در حالی است که عدم انجام این کار موجب به وجود آمدن مشکلات و عوارض غیر قابل پیش بینی می‌شود. پس روی این فاکتور حتما حساس باشید. بهترین جراح ماموپلاستی با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته با توجه به مهارت و تخصص خود در روش‌های مدرن پزشکی اقدام به انجام روش‌های مختلف فرم دهی و زیباسازی سینه متناسب با بدن هر فرد می‌نماید.

یکی دیگر از نشانه‌های بهترین جراح ماموپلاستی مراجعه حضوری به مطب فوق تخصص جراح زیبایی است. پزشکی که مرتب با زیباجویان خود در ارتباط است و از درمان مراجعان خود تصاویر و ویدیو منتشر می‌کند، در واقع مهارت و اعتماد به نفس خود را نشان می‌دهد.

انتخاب یک پزشک به عنوان بهترین جراح ماموپلاستی بدون داشتن نمونه جراحی‌های قابل قبول و رضایتمندانه، کار ساده‌ای نیست! همچنین شما می‌توانید با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی و یا وب‌سایت فوق تخصص جراحی زیبایی، نمونه جراحی‌ها و نیز نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید.

اخلاق حرفه ای و مناسب دکتر

اخلاق حرفه‌ای و برخورد مناسب با زیباجویان

به همان میزان که تخصص و مهارت جراح مهم است، به همان میزان، برخورداری از اخلاق حرفه‌ای نیز اهمیت دارد. فوق تخصص جراحی زیبایی باید در جلسه مشاوره پیش از جراحی، به تمام سوالات فرد با دقت و حوصله در مورد جراحی سینه پاسخ دهد و توضیحاتی را در مورد اقدامات قبل و مراقبت‌های بعد از جراحی ماموپلاستی در اختیار زیباجو قرار دهد.

بروز بودن اطلاعات جراح سینه

بروز بودن اطلاعات علمی جراح یکی از مهم‌ترین پارامترهای تعیین کننده بهترین جراح ماموپلاستی است. معمولاً بروزترین اطلاعات پزشکی، در سمینارها و همایش‌های پزشکی مطرح می‌شوند و میزان پی‌گیر بودن پزشک و حضور در چنین رویدادهایی، نشان از بروز بودن اطلاعات پزشک دارد.

صفحات اجتماعی بهترین جراح پلاستیک

صفحات اجتماعی بهترین جراح پلاستیک، معمولا دنبال کنندگان زیادی خواهد داشت. سعی کنید کامنت‌های این صفحات را بررسی کنید این روش کمک بسیار زیادی در انتخاب پزشک خوب، به شما خواهد کرد. حتی می‌توانید در این شرایط، پاسخ تمام سوالات ذهنی خودتان را از ایشان کسب کنید. در صفحات اجتماعی معمولاً شناخت کلی از پزشک کسب می‌کنید.

گاهی ممکن است فریب تبلیغات اینستاگرامی یا پیامکی را بخورید و بخاطر صرف هزینه پایین، خودتان و زیبایی طبیعی‌تان را، به‌دست پزشکی بی‌تجربه بسپارید. در این شرایط، بدیهی است که نتیجه کار مطلوب نخواهد بود. شما با انتخاب بهترین جراح سینه، شانس زیبا‌تر شدن را خواهید داشت، درحالی‌ که با عدم انتخاب جراح خوب، عواقب نامطلوبی خواهید دید.

دلیل اهمیت انتخاب بهترین جراح زیبایی ماموپلاستی

سینه‌ها جزو اندام‌های بسیار مهم و حساس هستند و جراحی ماموپلاستی تخصص و مهارت بالایی می‌طلبد پس باید زمان کافی را صرف پیدا کردن بهترین جراح ماموپلاستی کنید. همه کسانی که تمایل دارند تغییری در سینه های خود ایجاد کنند، چه بزرگ کردن سینه و یا کوچک کردن سینه یا پروتز سینه باید انتخاب یک فوق تخصص جراح زیبایی اولویت اول آنها باشد. با انتخاب بهترین جراح، استرس و نگرانی نتیجه حاصل از جراحی از بین می‌رود و همین موضوع به بهتر شدن نتیجه‌ی عمل کمک به سزایی می‌کند.

بهترین جراح ماموپلاستی در تهران

بهترین جراح ماموپلاستی در تهران

دکتر امیر دریانی یکی از بهترین جراحان پلاستیک ایران در زمینه جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی از جمله جراحی شکم و پهلو، بینی، صورت و سینه است. دکتر دریانی کارنامه درخشانی در زمینه جراحی زیبایی سینه دارد. همچنین ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، جامعه بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا و کالج بین المللی جراحان آمریکا است. دکتر امیر دریانی با تجربه و مهارتی که در جراحی دارد باعث خوش فرم شدن، تقارن و افزایش زیبایی سینه‌ها می‌شود.