دکتر امیر دریانی

بهترین جراح ابدومینوپلاستی، 8 نکته مهم

جراحی مینوابدومینوپلاستی

آنچه در این مقاله میخوانید:

ابدومینوپلاستی با برداشتن چربی و پوست اضافه در ناحیه‌ی شکم اندامی خوش فرم در ناحیه شکم و پهلو ایجاد می‌کند و جز محبوبترین جراحی‌های زیبایی شکم در جهان است. قبل از جراحی باید در انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی بسیار دقت کرد چرا که ابدومینوپلاستی جز جراحی های سخت و پیچیده است و نیاز به مهارت و دانش بالا دارد.

قبل از انتخاب جراح ابدومینوپلاستی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بهترین نتیجه از عمل را بگیرید. انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی با توجه به گزینه های مختلفی که داریم کمی مشکل است. در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین جراح ابدومینوپلاستی و ویژگی های آن آشنا کرد.

به یاد داشته باشید بهترین جراح ابدومینوپلاستی را می توانید با دیدن نمونه کار های زیاد از پزشک انتخاب کنید. شما می توانید برای یافتن بهترین جراح ابدومینوپلاستی از طریق شبکه های اجتماعی و یا گوگل اقدام کنید.

ویژگی های بهترین جراح ابدومینوپلاستی

۱.تخصص و گواهی معتبر بهترین جراح ابدومینوپلاستی

جراحی ابدومینوپلاستی یکی از جراحی‌های پلاستیک و زیبایی است و نیازمند تخصص و دانش بالای بهترین جراح ابدومینوپلاستی است. گواهی پزشکی معتبر که مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران باشد جز مهمترین نکاتی است که در انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی باید رعایت شود.

قبل از هر اقدامی برای جراحی در مورد تخصص و مهارت بالای جراح اطمینان حاصل کنید. بسیاری از متقاضیان جراحی ابدومینوپلاستی قربانی تخصص و مهارت کم جراح شده و عوارض غیر قابل جبرانی را متحمل شده‌اند. میتوانید با سرچ در سایت نظام پزشکی و انجمن جراحان پلاستیک ایران، به تخصص و دانش بهترین جراح ابدومینوپلاستی پی ببرید.

۲. تجربه‌ی بهترین جراح ابدومینوپلاستی

تجربه بالای بهترین جراح ابدومینوپلاستی با نتیجه جراحی رابطه مستقیمی دارد. تجربه چندین ساله و تبحر بالای جراح یک امتیاز مثبت برای جراح به حساب می‌آید. واضح است تجربه جراحی که در یک زمینه خاص تخصص دارد بیشتر از جراحانی است که در زمینه های مختلف فعالیت داشته‌اند.

۳. بررسی مرکز جراحی و ابزار های جراحی بهترین جراح ابدومینوپلاستی

جراحی در کلینیک ها و بیمارستان های مجهز به دستگاه‌ها و ابزار جراحی با کیفیت بالا یکی از ویژگی‌های بهترین جراح ابدومینوپلاستی است. اگر تمایل دارید از خدمات پرستاری حرفه‌ای برخوردار باشید و یا به دنبال کاهش هزینه های جراحی هستید میتوانید قبل از جراحی با پزشک در این موارد صحبت کرده و خواسته های خود را به طور کامل بیان کنید. تا براساس خواسته شما کلینیک یا بیمارستان انتخاب شود. در هر صورت پیش از جراحی باید با پزشک خود در مورد خواسته‌های خود به طور شفاف صحبت نمائید.

۴.ارتباط خوب و صمیمانه جراح ابدومینوپلاستی با زیباجویان

علاوه بر دانش و تجربه‌ی حرفه‌ای، اخلاق و رفتار مناسب با بیماران نیز یکی دیگر از مولفه‌های بهترین جراح ابدومینوپلاستی بشمار می رود. همچنین احساس راحتی و صمیمیت با فوق تخصص جراح زیبایی نیز یکی از نکاتی است که زیباجویان عزیز در انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. بهترین جراح ابدومینوپلاستی در جلسات مشاوره به صحبت‌ها و خواسته‌های شما گوش داده و به تمام سوالات شما پاسخ کامل و دقیق می‌دهد.

برقراری ارتباط دوستانه و صمیمی دکتر با بیماران بسیار اهمیت دارد. چرا که کمک می کند بیماران نسبت به انجام جراحی احساس اطمینان بیشتری به دست آورند و در صورتی که هر سوالی در ذهن خود دارند از پزشک موردنظر می پرسند.

همچنین دکتری که در برقراری رابطه دوستانه با بیماران خود تلاش می کند به این معناست که روحیه بیماران و سلامتی آن ها برای او از همه چیز مهم تر است و تا وقتی که نظر بیماران خود را برای رسیدن به یک نتیجه معقولانه توجیه نکند، اقدام به انجام جراحی نخواهد کرد. پس شما زمانی می توانید به یک نتیجه مثبت از انجام جراحی زیبایی برسید که اهدافتان با دکتر یکی باشد و هر دو از انجام ابدومینوپلاستی به یک نتیجه خاص برسید.

۵. رضایت بیماران قبلی از بهترین جراح ابدومینوپلاستی

وب سایت و صفحات مجازی کمک بزرگی در انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی هستند شما با مطالعه کامنت‌ها و تجربه زیباجویان قبلی از جراحی و میزان رضایت آنها از جراحی و متخصص زیبایی میتوانید تصمیم خود را در انتهاب جراح قطعی کنید. البته به یاد داشته باشید که نوع جراحی بسته به شرایط زیباجو متغیر باشد.

۶. دقت وظرافت در جراحی ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی به دقت و ظرافت خاصی نیاز دارد تا تقارن را در شکم ایجاد کند.

برای این کار می توانید نمونه کارهای پزشکان مختلف را مشخص و مشاهده کنید. از چگونگی انجام این عمل و همچنین درصد کیفیت آن با خبر شوید. هر چقدر ظرافت عمل ابدومینوپلاستی بیشتر باشد، پزشک تجربه و مهارت بیشتری در انجام این عمل خواهد داشت و نتیجه عمل به بهترین صورت ممکن انجام می شود.

۷. تعهد و صداقت بهترین جراح ابدومینوپلاستی

داشتن صداقت، مهم ترین ویژگی هر دکتر است. یعنی دکتر باید در هر شرایطی به صورت واقع بینانه به انجام جراحی نگاه کند و در صورتی که بیمار شرایط لازم را برای انجام آن را نداشته باشد، بدون هیچ حاشیه ای به او بیان کند. همچنین دکتر باید بتواند نتیجه عمل را برای بیمار توصیف کند تا او با دانستن آن تصمیم قطعی را بگیرد و آگاهانه برای انجام ابدومینوپلاستی اقدام کند.

دکتر امیر دریانی، بهترین جراح ابدومینوپلاستی

۸. دانستن علم زیباشناسی

دانستن علم زیباشناسی در جراحی‌های زیبایی بسیار اهمیت دارد. دکتر امیر دریانی با آگاهی از این علم، بهترین نتیجه را از جراحی برای زیباجو رقم می‌زند.

زیباجویان زمانی اقدام به جراحی می‌کنند که از نظر ظاهری از اندام خود رضایت نداشته باشند و تمایل به تغییر آن داشته باشند به همین دلیل تسلط بر علم زیباشناسی برای جراح پلاستیک اهمیت بالایی دارد. تا با کمک آن بتواند اندام ایده آل و مورد نظر شما را ایجاد کند و باعث روحیه سازی و اعتماد به نفس زیباجو شود.

نکات مهم در جلسه مشاوره با بهترین جراح ابدومینوپلاستی

در جلسه مشاوره حتما در مورد شرایط خود و نحوه جراحی با دکتر صحبت کنید همچنین اگر داروی خاصی مصرف میکنید یا قبلا جراحی شدید حتما با بهترین جراح فوق تخصص درمیان بگذارید و از جراح بخواهید تا به طور کامل در رابطه با جراحی مدنظرتون توضیح دهد.